26

 

 

 

 

BELLİS DELUXE HOTEL KALİTE POLİTİKASI

               

Bellis Deluxe Hotel olarak;

Müşteri ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için gerekli kalite yönetim sistemini kurar,  çalışanlarımızın firma amaç ve hedefleri ve kişisel gelişimleri doğrultusunda sürekli eğitimini sağlarız,

Misafirlerimize mevzuatlara uygun ürün ve hizmetlerin sunulmasında sürekli iyileştirme prensibiyle, sürdürülebilirliğin sağlanması için çalışmalar yaparız. Misafir memnuniyetini sağlamak için önce personel memnuniyetini sağlarız.

Misafir ve çalışanlarımız için güvenli ve hijyenik bir ortam yaratmak için tüm besin maddelerini dengeli ve yeter miktarda bulunduran fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik açıdan temiz gıdalar sunarız

Gıda güvenliğinin sağlanabilmesi için “Tarladan Çatala” prensibiyle; tedarikçi değerlendirmesinden başlayan tetkikleri, tesellümden ürün sunumuna kadar her aşamada etkin bir şekilde sürdürerek, gıda güvenliği ve hijyen standartlarını çalışan tüm personellimiz ile bilinçli olarak uygularız

İşletme olarak hijyen standartlarını sürekli olarak yükseltir ve bunun bir sistem olarak uygulanmasını sağlarız

Ülke ve bölge politikalarına, yasalara uyumlu çalışarak yeni yatırımlar yapar ve bulunduğumuz konumda lider olmayı hedefleriz.

Geçmiş bilgi ve tecrübesini günümüz bilgi ve teknoloji ile birleştirerek, rekabetçi işleme yöntemleri geliştirir ve kullanırız.

Ulusal ve Uluslararası tur operatörleri ve tedarikçilerimizle eşit koşullar sağlayarak, maximum karlılıkla, uyumlu ve iletişim halinde çalışmalarımızı sürdürürüz.

Açık ve şeffaf yönetim biçimimizi profesyonellik, dürüstlük, çalışkanlık, güvenirlik ilkelerimizle oluştururuz.

 

Gıyas ŞAHİN

Genel Koordinatör

 

© 2020 Bellis Deluxe Hotel. All rights reserved.
powered by 13/21